Personal training Emmi Virolainen

perjantai 11. huhtikuuta 2014

Muutoksia..

Moikkamoi!

Muutoksen tuulet puhaltaa! Väsäsin blogille aivan uuden ulkomuodon.. :) Ideoita siihen otan kovasti vastaan, jos teille tulee mieleen!

Mun äitiysloma loppui hyvin lyhyeen. Kuukauden maltoin kotosalla olla, kun jo mieli teki töihin.. Niimpä löysin itseni ohjaamasta kahvakuulatuntia. Paluu meni hyvin, pikkuhiljaa nostin työmäärää, ja nyt jo voi melkein sanoa, että olen täysipäiväisesti töissä.. Kesäkuntoon laitellaan porukkaa kovaa kyytiä! :)

Se mun raskauskiloista eroon prosessikin jäi kertomatta loppuun. No, sanotaan siitä lyhyesti, että kaikki kilot on karisseet, mutta kropan koostumus ei vielä miellytä omaa silmää. Eli kesäkuntoon tässä koitetaan saada itse kutakin! Kesäksi vähän kiristystä, ja rasvanpolttoa, syksyllä sitten jatketaan lihasmassan kasvattamista ;)
Ruokavaliohan tässä tärkeintä on, pitää saada just sopivasti energiaa. Ei alle perusaineenvaihdunnan missään nimessä, nyt olen koittanut mennä 400-500kcal miinuksella per vuorokausi. Sopivaa vauhtia putoaa paino, ja nimenomaan rasvaprosentti on laskenut! Seuraan sitä aika tarkasti, ettei vaan lihas lähde kutistumaan ;)
Alla on kuva kunnosta reilu kuukausi sitten, siitä on vähän saatu kiristettyä lisää vielä..
P.s. Kiitos Hannalle kuvista! :)




Mun asiakaskunta on kivasti laajentunut, sekä Lapualle, että Seinäjoellekin nyt.. Niimpä hain salikortin myös tänne Lapualle. Olin positiivisesti yllättynyt tästä paikasta, sillä en ollut oikeastaan käynyt siellä ennen, kuin nyt asiakkaideni kanssa. Kiva crosstraining-sali on käytettävissä lähes koko vuorokauden, ja se jos joku on huippua! Lapsen kanssa ei voi koskaan ihan tarkkaan tietää, koska pääsee lähtemään treenaamaan. Tämä paikka on jo kerran testattu :)



Toki on muutenkin mukava, jos aamuisin haluaa lähteä treenaamaan, niin ei tarvitse ajella Kauhavalle, vaan saa kipasta jalkasin salille, tulee samalla hyvät alkuverkat!  Tuo aamureeni ei vaan vielä sovi mulle, lenkkiä lukuunottamatta.. Mulla kestää aina jonkun aikaa herätä, ja tein hienosti palkkarin mukaani salille. Reenin jälkeen menin tekeen loppuverkkaa ja ajattelin hörppiväni palkkarin samalla. Ihmettelin vähän makua, ja koostumusta, kun se oli niin outo..... Olin unessa sitten heittänyt proteiinivanukasjauheet sheikkeriin ja vedet sekaan! Astetta haastavampi oli saada ryystettyä palkkari, mutta pakko oli jotenkin saada se sieltä nassuun, kun tuli asiakas reenattavaksi vielä sen jälkeen... :D
Onnistuin, mutta helpompi olis huomattavasti ollu lusikalla ;)

Täällä on koko päivän satanut vettä, nyt näyttää selkenevän.. Jospa suuntais itsensä vielä lenkille! Vaikka ei se sade ole mikään tekosyy jäädä sohvannurkkaan ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti