Personal training Emmi Virolainen

keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Projektipäivitystä! :)

Oon niin ylpeä mun projektihenkilöstä! JES mikä motivaatio ja itsekuri ja kaikki on kohdallaan.. :)
Toissapäivänä punnittiin ja mittailtiin tän hetken tilannetta.. Alkupainosta ollaan saatu yli 10 kiloa pois, rasvaprosentti on pudonnut seitsemällä, ja lihasprosentti kasvanut neljällä. Ja kaikki tämä, vain kahdessa ja puolessa kuukaudessa!! Ja kuvat kertoo enemmän kuin sanat... Alla kuva ennen ja jälkeen. Kuva otostakin on kyllä jo kuukausi.. Pitäisikin päivittää kuvat ihan pian uudestaan!


Vasemmalla siis ennen, oikealla kuukausi sitten.. Lupaan päivittää kuvat hyvinkin pian! :)

Tehtiin myös lihaskuntotestit uudestaan ensimmäisen kerran alun jälkeen. Ihan aluksi hän ei päässyt yhtään vatsalihasta ylös asti... Nyt niitä meni 12 puolessa minuutissa! Punnerruksiin tuli kolmentoista sijaan yhdeksäntoista, ja kyykkyihin 18 vaihtui 26. Huhhuh, hatunnosto!! :)

Eilen käytiin iltalenkillä hänen kanssaan. Välissä käveltiin reippaasti, välissä juostiin. Minä olin nyt se joka tässä hidasteli tämän masukin kanssa ;) Onneksi "oikea reeni" oli tehty jo aiemmin, ja tämän tarkoitus olikin olla vähän enemmän happihyppely.. Ehkä nyt viimeistään oppii kuuntelemaan omaa kroppaansa?

Kävinpä eilen pitkästä aikaa myös hierojalla.. Oli hierojalle aika kauhistus kun alkoi käsitellä mun hartioita. Mutta kyllä sainkin pidätellä välissä huutamista. Teki kyllä niin kipeetä... Mutta niinhän se menee, suutarin lapsilla ei ole kenkiä, ja hierojan hartiat on aina aivan jumissa?! :D Ei tainnut tuo yksi kerta vielä tehdä tehtäväänsä, pitää varmaan vierailla siellä vielä muutama kerta..
Kiva pitää huolta muista, mutta itsensä niin helposti unohtaa, ennen kuin on aivan pakko mennä. Siis sitten kun pää ei enää käänny ja jomottaa vain.. ;)
Mulla on kyllä ollu oikein hemmottelupäiviä, tänään olin jo aamusta hemmoteltavana kaverin luona..

Mutta paluu arkeen, pitäisi mennä jatkaan auton puunaamisella! Josko illalla vielä houkuttaisi lähteä lenkkeilemään..

Aurinkoa loppupäivään! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti