Personal training Emmi Virolainen

maanantai 18. marraskuuta 2013

Täydellisen huono äiti!

Onko olemassa mitään muuta sellaista asiaa, mitä arvostellaan yhtä paljon kuin äitiys?

Voi että mulla menee hermo.. Onko täydellistä äitiä olemassa muiden mielestä?! Miksi ihmisten pitää puuttua toisten elämään?! Eikö kannattais ihan jokaisen keskittyä omaan elämäänsä, ja tehdä siitä täydellinen.
Olen saanu aika erilaista palautetta mun töihin paluusta... Kuten edellisessä postauksessa kirjoitin, lapsella on sekä isä, että äiti. Eikö isä voi hoitaa lasta sen aikaa, kun äiti käy ohjaamassa jumpat? Onko huono äiti sitten, kun ei ole 24/7 vauvan kanssa? Jos jumpat ja liikunta on henkireikä ja tuo pelkkää positiivista elämään, niin eikö se ole sallittua! :) Jumppien jälkeen mä oon täynnä virtaa ja hyvällä mielellä. Jumpat ei aiheuta krapulaa, eikä väsymystä, eikä huonoa omaatuntoa... Niin... Enkä noita lisätulojakaan katso pahalla tällä suuuuuurella äitiysrahalla! Joo, vauva on kerran vain pieni, mutta jos aikaa menee se pari tuntia viikossa niin... Eikö se ny oo ihan sama mihinkä sen ajan kuluttaa! :D
Käyköön joku kahvilla, joku kauneushoidossa, mistä kukakin nauttii. Aion myös todistaa sen, että raskautta ei voi enää tekosyynä siihen, että on huonossa kunnossa, ja vartaloon muka jää ylimääräistä. Se on ihan vain itsestä kiinni! Jokainen äiti kai luulee olevansa se paras, ja antaa ohjeitansa. Parasta on, että niitä tulee myös niiltä, joilla ei edes ole lapsia.. Annanpa näiden kommenttien mennä toisesta korvasta sisään, ja toisesta ulos. Enköhän mä ole paras äiti neidille <3
Hänelle on nimikin jo keksittynä, mutta enpäs sitä paljasta ennen ristiäisiä! :)
Mun kaveri kävi ottamassa siitä vähän kuvia 1kk kunniaksi. Tässä yksi meidän yhteiskuva :)








Treenit sujuu toistaiseksi vielä melko iisillä tavalla. Salilla on käyty, just sieltä palasin, mutta vieläkin painot liian kevyinä mun makuun... Yritän malttaa kaks viikkoa vielä odotella ennen raskasta nostelua. Kunhan jälkitarkastus on ohi, lataan painoja pikkuhiljaa lisää. Ehkä tää on näin silti ihan hyväkin, olisin kuitenkin ladannu tankoon samat painot, mihin jäin ennen raskautta! Siinä olis voinu käydä hurjasti, ainakin niin, että seuraavana päivänä, tai ennemminkin seuraavina päivinä kävely olis muistuttanu ehkä lähinnä pingviiniä, eikä käsiä olisi pystynyt suoristamaan! :D
Huomisia jumppia odotan jo niin kovasti, buukkasin siihen pari pientä pt-projektiakin. Kyllä vain, luitte oikein, teen töitä! Minä huono äiti nautin työnteosta ja ihmisten auttamisesta hyvään kuntoon! :D

Pikkuneiti kaipaa ruokaa, palataan taas! :)


1 kommentti:

  1. Kateellisten panettelua ;) jumppaa pitämällä saat n.6h "omaa aikaa" viikossa, kyllä sen isi-miehen on sen aikaa pärjättävä ja oltava lapsensa kanssa ihan kahdestaan. Mielestäni jokaisen isän pitäisi. Me harrastettiin aikanaan isän kanssa muskaria, isä-lapsi -ryhmässä ;)

    VastaaPoista