Personal training Emmi Virolainen

perjantai 5. huhtikuuta 2013

Hei kaikki! :)

Tervetuloa lukemaan mun blogia. Täällä pääset seuraamaan samaa projektia, mikä on ollutkin menossa jo facebookissa. Pääset myös seuraamaan mun omia treenejä, ja miten raskaus vaikuttaa niihin, sekä kurkkaamaan vähän syvemmälle mun elämään. Ja ehkäpä myös sitten syksyllä, miten päästään niistä raskauskiloista eroon.. ;)

Olen siis 26-vuotias personal trainer. Asun avomieheni ja kahden kissani kanssa Etelä-Pohjanmaalla.





Tammikuussa tein aikamoisen siirron vieraaseen junaan. Vaihdoin päivätyöni silmänräpäyksessä yrittäjäksi. Olin kauan halunnut tehdä personal trainerin hommia, mutta en ollut uskaltanut ottaa sitä viimeistä askelta. Sopivan risteyskohdan tullessa vastaan, mun mies "tuuppasi" mua kääntymään sille pelottavalle polulle mikä oli täynnä kaikkea uutta. Mutta en ole katunut! Nyt teen mun unelmaduunia, ja oon itseni pomo. Sehän on vasta kivaa! ;)
Ohjaan myös ryhmäliikuntaa, ja nautin siitä paljon. Jumppaajat saavat aina hyvälle tuulelle, vaikka itse olisi väsynyt tai olisi huono päivä. Eilen viimeksi sain taas sen huomata! Ja se energia mikä siellä salissa on..Ja se fiilis kun näkyy niitä irvistyksiä ja puuskuttamista, mutta periksi ei anneta! Tuntuu hyvältä kun saa tsempattua ihmiset tekemään parhaansa. :) Oman haasteensa tähän työhön tuo nyt tuo pieni uusi elämän alku, mikä kasvaa hurjaa vauhtia mun masussa. Olen saanut monenmoista kieltoa jo tähän mennessä, kuten "ei saa sitten hyppiä"... Enhän mä sitä aina muista, kun fiilis vie jumpassa mukanaan! ;) 
Hihhi, olipa jotkut aavistelleetkin jo jotain viime viikolla jumpassa, mutta eivät tohtineet sanoa mitään, kun en ollut kenellekään vielä kertonut.. Mitäpä sitä enää salailemaan! Saanpa vaihtaa t-paidoista takaisin jumppatoppeihin, kun tämä asia on nyt tuotu julki ;)

Tässä vähän "alkuinfoa", mitä tuleman pitää.. Taidan ottaa pienet päikkärit noiden mun karvakamujen kanssa, etten nukahda illalla leffaan.. :) Huomenna onkin erikoiskivapäivä, siitä kuulette sitten myöhemmin! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti